28 Ocak 2013 Pazartesi

Google Play kart silme / cikartma / ekleme

Google Play'a eklediginiz kredi karti bilgilerinizi nasil degistirebilir veya nasil silebilirsiniz bunu anlatacagim.

https://wallet.google.com/manage   adresine girerek sifre ile giris yapiyoruz.


Sol taraf menüde " Ödeme yöntemleri " bölümünden yeni kredi karti ekleyebilir veya silebilirsiniz.

Resimdeki gibi;












English: how can i add google play or wallet card


wii kann ich google play oder wallet karte hinzufügen

Deutsch: wie kann ich google play oder wallet karte hinzufügen

7 yorum:

  1. ben yapıyorum fakat bir sorun oluştu devam edersebankaya baş vurun yazıyor

    YanıtlaSil
  2. ben denedim fakat yetkilendirilmede bir sorun oluştu yazıyor devam ederse bankaya baş vurun yazıyor :(

    YanıtlaSil
  3. google.com sag üst köşeden çıkış yapın tekrar giriş yaparak kaldırmayı deneyin

    YanıtlaSil
  4. Ben oyunun icindeyken satn aldim dediginiz adrese girince hc bir hesap gozukmuyor ayrica google play girdigimde satin al dedigimde direk aliyor lutfenn yardim edinnnn

    YanıtlaSil
  5. @Alper Acar

    https://wallet.google.com/manage/#paymentMethods:

    Yukarıdaki linkte tıklayınca çıkmıyor mu?

    Eğer çıkmıyorsa belkide kayıt altına almamıştır fakat satın almaya devam ediyorsa oda 15 DK felan tekrar şifre dahi istemez ondan olabilir.

    Bu yüzden hesaptan çıkış yapıp tekrar girin ve deneyin.

    YanıtlaSil
  6. Arkadaşlar benim sorun play store üzerinden oyun içi satın alma işlemi yaparken bm cch-17 hatasının gelmesi.Sorun kredi kartından kaynaklandığı gerekçesiyle üstte adresini verdiğiniz https://wallet.google.com/manage bölümüne girdim fakat resimdeki gibi bir ekran gelmedi
    Account Verification başlıklı ingilizce bir pencere geliyor....
    NE YAPMALIYIM LÜTFEN YARDIM EDİN

    YanıtlaSil
  7. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil