23 Mart 2013 Cumartesi

Google'den resim , video , yazı , link vs kaldırmak.

Merhaba olurda sizden habersiz birileri hakkınızda makaleler , resimler , videolar , yazılar ve telif hakkı içeren başka şeyler paylaşmıştır.

Bunu googledan kaldırmasını isteyebilirsiniz.

Yapmanız gereken aşağıda linkten hangi google servisinde ve hangi sebeb ile olduğunu bildirmek.

Türkçe sayfa

http://support.google.com/bin/static.py?hl=tr&ts=1114905&page=ts.cs


Youtube içinde benzer şeyleri isteyebilirsiniz. Youtube için aşağıdaki linki takip edin.


http://support.google.com/youtube/bin/request.py?hl=tr&policy=yt&contact_type=contact_policy



Hosting ve Domain ihtiyaçlarınız için ikinokta.net ziyaret edin.

10 yorum:

  1. Bana yardim ede bilirmisiniz nolur biwey anlamiyorum ben boyle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba probleminiz nedir ne yapmak istediniz?

      Sil
    2. Yardim resimle ilgili

      Sil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Lutfen nolur bir resmi kaldirmama yardim edin...ben yapiyorum istegim redd ediliyor..ama resim siteden cokdan silindi..google yaziyorki resim webden silinmiw..her defa resme tikladikda farkli url veriyor bana anlamiyorum ne yapdiqimi..sonra onu kopyaladikda ki kaldir butonuna yapisdirayim yaziyor url dogru diyil..resmi google uzerinden aratdigimda baska url veriyor ...onuda redd ediyor

    YanıtlaSil
  4. Nolur bi bakin lutfen

    YanıtlaSil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. Merhaba resim o siteden silindi ise google aramalarindanda yakin zamanda silinir.


    Resimin bulundugu sayfayi (resim silinmis olan sayfayi) https://www.google.com/webmasters/tools/submit-url?pli=1 <<---- buradan bir kere daha sorgulayin.

    YanıtlaSil
  7. Benimde problemim bu iste bunu yapamiyoeum..nolur bi sizde bakin lutfen..

    YanıtlaSil
  8. Mail adresiniz varmi ben size anlatim ne resim diye nolur.cok onem.bu weyleri anlamiyorum.deli olucam.nolur

    YanıtlaSil